Jeżeli jakiekolwiek pytanie nie będzie zrozumiałe lub będziesz miał trudność z odpowiedzią, napisz o tym w danym polu. Podeślę na maila dodatkowe pytania pomocnicze, które pomogą i naprowadzą na odpowiedni kierunek.
Nazwa marki
Adres email
Telefon kontaktowy
Rodzaj projektu Nowy projekt logoLifting logo (ulepszenie obecnego logo)Przerysowanie obecnego logo na wektorPełna identyfikacja wizualna
Projektowanie logo, czy pełnej identyfikacji wizualnej wymaga znajomości strategii marki. Jeśli jest opracowana w firmie strategia określająca cel, misję i wizję proszę wysłać na adres kontakt@studiokreowania.pl. W innym przypadku proszę odpowiedzieć na poniższe pytania.
STRATEGIA MARKI
KIM JESTEM - nazwa firmy, branża.
CO ROBIĘ? - czym się zajmujesz, jakie świadczysz usługi?
DLACZEGO JEST TO WAŻNE? - jaki konkretnie problem rozwiązuje Twoja marka lub jaką potrzebę zaspokaja? Z jakiego powodu Twoi klienci mają to kupować.
OSOBOWOŚĆ MARKI - opisz markę w taki sposób, jakby była osobą z konkretną misją.
DLA KOGO TO ROBISZ? - określ klienta docelowego. Opisz klienta jako personę, nadając mu ludzkie cechy.
KTO ROBI PODOBNE RZECZY? - opis najbliższej konkurencji.
CO ROBISZ INACZEJ? - a najlepiej, co robisz lepiej czyli Twoja przewaga konkurencyjna.
-----------------------------------------------
POZYCJONOWNANIE MARKI - jakie komunikaty o firmie ma ilustrować logo/identyfikacja wizualna (np. odwaga, dobra zabawa, rozrywka). Inaczej, jak mamy być postrzegani przez klienta docelowego.
Na jakiej półce cenowej i jakościowej znajduje się marka? NiskaŚredniaWysoka
DODATKOWE PYTANIA
Preferencje kolorystyczne
Jaki jest najważniejszy nośnik, na którym logo będzie prezentowane? (np. social media lub szyld i materiały drukowane).
Czy będą potrzebne inne dodatkowe projekty? (papier firmowy, koperty, wizytówki, strona www). Jeśli tak proszę wpisać jakie.
Inne