Adres:
ul. Główna 112a, Św. Katarzyna (Gmina Siechnice pod Wrocławiem)

Mail:
kontakt@studiokreowania.pl

Telefon:
571-378-333

by Beata Dębska 22 lutego, 2023

Czy płatna reklama na Facebooku działa?

Czy płatna reklama na Facebooku działa?

[/vc_column][/vc_row]

Nieraz dochodzą mnie słuchy, ze płatne kampanie reklamowe w Social Mediach nie przynoszą rezultatów. Wiem, że wiele osób próbuje swoich sił samodzielnie ustawiając reklamy, licząc na szybkie pozyskanie nowych klientów.

 

 

[/vc_column][/vc_row]

Zoptymalizuj nazwę użytkownika

Nazwa użytkownika na Instagramie, czyli pierwsza linijka naszego opisu z jednej strony pełni funkcję takiego tytułu, a z drugiej działa jak fraza kluczowa. Zanim jednak zdecydujemy, co tak naprawdę w tej nazwie wpisać powinniśmy przemyśleć, w jaki sposób użytkownicy nas wyszukują i czy w ogóle szukają takich usług jak nasze. Wiem, trochę to zagmatwane, dlatego omówmy to na przykładzie.

 

PRZYKŁAD Z ŻYCIA WZIĘTY

Jeśli jesteś stylistką Paznokci w małej miejscowości Oława, to najlepiej będzie wpisać w nazwie Stylistka paznokci Oława. Jeśli ktoś wpisze właśnie taką frazę w wyszukiwarce Instagrama, to pojawisz mu się w wynikach. Dodatkowo, jeśli w nazwie profilu (nazwa profilu to co innego niż nazwa, głupie ale są tam miejsca na dwie nazwy:-) dodasz nazwę swojego salonu, to też bez trudu użytkownicy znajdą Cię wpisując w wyszukiwarce np. Fiołkowe Studio. Tym sposobem można Cię łatwo znaleźć zarówno po nazwie salonu, jak i po frazie stylizacja paznokci Oława. Dwie pieczenie na jednym ogniu 🙂

 

Jeśli zależy Ci, aby użytkownicy znaleźli Cię, wyszukując konkretną frazę (np. fotograf Poznań, warsztat samochodowy Opole itp.)  wpisz w miejscu nazwy dokładnie taką frazę. Zobaczcie tylko na poniższy screen. Daję sobie rękę uciąć, że w Oławie jest cała masa stylistek paznokci, ale po wpisaniu takiej frazy pokazały mi się tylko dwa wyniki. Dlaczego? Pewnie dziewczyny nie mają ani w nazwie użytkownika ani w nazwie wpisanej miejscowości. A przecież usługa stylizacji paznokci jest nastawiona głównie na klienta lokalnego, dlaczego więc nie ułatwić osobom z Oławy i okolic znalezienia nas?

[/vc_column][/vc_row]

Jednak żeby nie było za prosto, teraz powiem Ci, że są przypadki, kiedy nie musisz, a nawet nie powinieneś w nazwie dawać nazwy usługi i miejscowości. Mowa tu o przypadkach kiedy:

  • sprzedajesz coś bardzo nietypowego, co raczej nigdy ludzie nie wyszukują tak sami z siebie 
  • głównie sprzedajesz poprzez markę osobistą, gdzie najważniejsze jest Twoje nazwisko/ksywka
  • wiesz, że Twoje usługi/produty nie są pierwszej potrzeby i zakładasz, że bardzo rzadko je wyszykują. Raczej kupują je wtedy, kiedy zobaczą to i ta potrzeba dopiero wtedy się wytworzy np. ekskluzywne perfumy do samochodu.

W takich przypadkach w nazwie najlepiej zamieścić to, co chcemy, aby odbiorcom zapadło w pamięć. Jeśli chcesz, aby ludzie zapamiętali Twoje nazwisko, nazwę gabinetu to możesz jak najbardziej wpisać coś takiego w nazwie. Możliwe, że znajdziesz jakiś inny kreatywny sposób na wykorzystanie nazwy, kiedy wiesz, że to najbardziej pomoże Twojemu biznesowi. Możesz próbować i kombinować.

[/vc_column][/vc_row]
[/vc_column][/vc_row]
[/vc_column][/vc_row]

Nazywam się Beata Dębska i pomogę Ci opracować odpowiednie treści na Social Media.

    [/vc_column][/vc_row]