BRIEF - LOGO Nazwa firmy, która ma być umieszczona w projekcie logo STRATEGIA MARKI KIM JESTEM I CO ROBIĘ? - branża i rodzaj usługi. DLACZEGO JEST TO WAŻNE? - jaki konkretnie problem rozwiązuje Twoja marka lub jaką potrzebę zaspokaja? DLA KOGO TO ROBISZ? - określ klienta docelowego nadając mu ludzkie cechy (co lubi, ile zarabia, kim jest, co mu się podoba, jak się ubiera, ile ma lat). KTO ROBI PODOBNE RZECZY? - firmy konkurencyjne. CO ROBISZ INACZEJ? - Co robisz inaczej/lepiej, czyli Twoja przewaga konkurencyjna. ----------------------------------------------- POZYCJONOWNANIE MARKI - jakie komunikaty o firmie ma ilustrować logo/identyfikacja wizualna (np. odwaga, dobra zabawa, rozrywka, prestiż, spokój, innowacyjność, luksus, ekologia). Jak mamy być postrzegani przez klienta docelowego. Na jakiej półce cenowej i jakościowej znajduje się marka? NiskaŚredniaWysoka DODATKOWE PYTANIA Preferencje kolorystyczne Jaki jest najważniejszy nośnik, na którym logo będzie prezentowane? (np. social media lub szyld i materiały drukowane). Czy będą potrzebne inne dodatkowe projekty? (papier firmowy, koperty, wizytówki, strona www). Jeśli tak proszę wpisać jakie. Inne ważne informacje np. nawiązanie do regionu itp.